Istraživanja o zadovoljstvu korisnika
Kvaliteta statističkih procesa, krajnjih rezultata, odnosno proizvoda te pružanja usluga najbolje se može ocijeniti ispitivanjem zadovoljstva korisnika. Svrha istraživanja o zadovoljstvu korisnika jest saznati kolika je razina zadovoljstva korisnika kvalitetom proizvoda i usluga Državnog zavoda za statistiku. Korisnici ujedno imaju priliku izraziti svoje potrebe i primjedbe te na taj način sudjelovati u poboljšanju ukupne kvalitete Državnog zavoda za statistiku.
Rezultati istraživanja važni su za buduće planiranje aktivnosti Državnog zavoda za statistiku, donošenje odluka i određivanje prioriteta te se smatraju važnim izvorom informacija o mišljenjima, željama, potrebama i očekivanjima korisnika.
Prvo istraživanje o zadovoljstvu korisnika Državnog zavoda za statistiku provedeno je 2013., zatim 2015., a posljednje je provedeno potkraj 2022.
Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika, 2022.
Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika, 2015.
Rezultati istraživanja važni su za buduće planiranje aktivnosti Državnog zavoda za statistiku, donošenje odluka i određivanje prioriteta te se smatraju važnim izvorom informacija o mišljenjima, željama, potrebama i očekivanjima korisnika.
Prvo istraživanje o zadovoljstvu korisnika Državnog zavoda za statistiku provedeno je 2013., zatim 2015., a posljednje je provedeno potkraj 2022.
Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika, 2022.
Rezultati istraživanja o zadovoljstvu korisnika, 2015.