- Objavljeno: 26.05.2022.
Porast trgovine na malo u travnju za 5,7%
Trgovina na malo u kontinuiranom porastu od veljače 2021.
U travnju 2022. realni kalendarski prilagođeni promet od trgovine na malo u Hrvatskoj porastao je na godišnjoj razini, i to za 5,7% u usporedbi s istim mjesecom prethodne godine, što je kontinuirani porast od veljače 2021. nakon pada zbog pandemije bolesti COVID-19. Taj je promet u usporedbi s travnjem 2019. bio veći za 5,9%. U travnju 2022., na mjesečnoj razini, sezonski i kalendarski prilagođeni promet od trgovine na malo realno je porastao za 0,3% u odnosu na prethodni mjesec.Svih jedanaest trgovačkih struka ostvarilo porast prometa
Ukupan promet od trgovine na malo u travnju 2022. u odnosu na isti mjesec prethodne godine, prema izvornim indeksima, nominalno je porastao za 20,3%. Svih jedanaest trgovačkih struka ostvarilo je porast prometa. Najveći porast prometa ostvaren je u trgovačkim strukama Tekstil, odjeća i obuća (za 49,4), Motorna goriva i maziva (za 34,8%), Nespecijalizirane prodavaonice pretežno neprehranom (za 27,2%) te Električni aparati, namještaj i ostalo (za 20,1%).
U travnju 2022. u usporedbi s travnjem 2019. nominalni promet od trgovine na malo porastao je također za 20,3%. Najveći porast prometa ostvaren je u trgovačkim strukama Nespecijalizirane prodavaonice pretežno neprehranom (za 34,3%), Motorna goriva i maziva (za 26,0%) te Električni aparati za kućanstvo, namještaj i drugi proizvodi za kućanstvo (za 24,2%).
U travnju 2022. u odnosu na prethodni mjesec, prema izvornim indeksima, sedam od jedanaest trgovačkih struka ostvarilo je porast prometa. Najveći porast prometa ostvaren je u trgovačkim strukama Tekstil, odjeća i obuća (za 32,3%), Nespecijalizirane prodavaonice pretežno neprehranom (za 11,9%) te Specijalizirana prehrana (za 7,6%).
U travnju 2022. u odnosu na prethodni mjesec trgovina na malo internetom ostvarila je porast prometa, i to za 2,6%.
Više informacija u Priopćenju.