- Objavljeno: 29.07.2022.
Komunikacijska kampanja Popisa 2021. proglašena jednom od najboljih kampanja na svijetu
Komunikacijska kampanja Popisa stanovišta, kućanstava i stanova u Hrvatskoj 2021. godini osvojila zlato na najprestižnijoj svjetskoj dodjeli PR nagrada IPRA GWA
Najprestižnija svjetska PR nagrada IPRA Golden World Awards for Excellence (GWA) objavila je ukupno 91 pobjednika najboljih PR projekata u 2022. Zlatnom nagradom u kategoriji Odnosi u zajednici nagrađen je projekt Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. godine, koji je za Državni zavod za statistiku provela komunikacijska agencija Abeceda komunikacije. Ovo globalno natjecanje organizira vodeća svjetska mreža PR stručnjaka IPRA, a dobitnici GWA ispunjavaju najviše standarde izvrsnosti.U rujnu 2021. Državni zavod za statistiku proveo je prvi digitalni Popis stanovništva, kućanstava i stanova u Republici Hrvatskoj 2021. godine za koji je osmišljena PR i kreativna kampanja s produkcijom televizijskih i radio spotova, OOH oglašavanjem, kampanjom na društvenim mrežama i promocijskim materijalima. Cilj kampanje bio je utjecati na što veći broj samostalno popisanih građana te je upravo suradnja Državnog zavoda za statistiku s Abecedom komunikacije ostvarila zajednički cilj. Ukupno se samostalno popisalo više od 1 637 000 građana, odnosno više od 40% ukupnog stanovništva Republike Hrvatske.
''Iznimno sam ponosna što će Popis stanovništva, kućanstava i stanova 2021. godine ostati zabilježen u povijesti hrvatske statistike kao prvi digitalni popis stanovništva. To je nastavak uspješnog puta digitalizacije u Republici Hrvatskoj, a tome u prilog ide i postotak građana koji su se samostalno popisali. Zahvaljujem svim građanima na odazivu i uključivanju u ovaj iznimno važan projekt za našu zajednicu koji je prepoznat od stručne javnosti i zaslugom svih nas proglašen jednom od najboljih kampanja u svijetu'', izjavila je Lidija Brković, glavna ravnateljica Državnog zavoda za statistiku.