logo

U svibnju 2025. za 5,1% manje dolazaka i za 15,0% manje noćenja turista u odnosu na svibanj 2024.

Domaći turisti ostvarili su 333 tisuće dolazaka i 748 tisuća noćenja

U svibnju 2025. ostvareno je 1,8 milijuna dolazaka i 5,9 milijuna noćenja turista u komercijalnim smještajnim objektima. To je za 5,1% manje dolazaka i za 15,0% manje noćenja turista u odnosu na svibanj 2024. U strukturi ukupno ostvarenih noćenja turista 12,8% čine noćenja domaćih turista, a 87,2% noćenja stranih turista.

Domaći turisti ostvarili su 333 tisuće dolazaka i 748 tisuća noćenja, što je za 17,4% više dolazaka i za 20,9% više noćenja u odnosu na svibanj 2024.

Strani turisti ostvarili su 1,5 milijuna dolazaka i 5,1 milijun noćenja, što je za 9,0% manje dolazaka i za 18,5% manje noćenja u odnosu na svibanj 2024.

Grad Zagreb omiljena destinacija domaćih, a Dubrovnik stranih turista

U svibnju 2025. Grad Zagreb bio je destinacija s najviše ostvarenih noćenja domaćih turista, ukupno 42 tisuće. Slijede Rovinj - Rovigno s 38 tisuća noćenja domaćih turista, Umag - Umago s 31 tisućom, Poreč - Parenzo s 30 tisuća te Šibenik i Zadar, svaki sa po 25 tisuća noćenja. U Gradu Zagrebu ostvareno je za 1,2% više noćenja domaćih turista u svibnju 2025. u odnosu na svibanj 2024.

S druge strane, strani turisti najviše su noćenja u svibnju 2025. ostvarili u Dubrovniku, i to 482 tisuće. Slijede Rovinj - Rovigno s 295 tisuća, Split s 286 tisuća, Poreč - Parenzo s 236 tisuća i Grad Zagreb s 222 tisuće noćenja stranih turista. Iako je Dubrovnik zadržao vodeću poziciju među stranim turistima, prisutan je pad noćenja za 2,6% u usporedbi s prošlogodišnjim svibnjem.

Najviše noćenja ostvarili turisti u dobnoj skupini 65 i više godina

U svibnju 2025. najviše noćenja ostvarili su turisti u dobnoj skupini 65 i više godina, i to 1,1 milijun noćenja (što čini 18,9% od ukupno ostvarenih noćenja). Slijede noćenja turista u dobnoj skupini od 55 do 64 godine, i to 1,0 milijuna noćenja (što čini 17,9% od ukupno ostvarenih noćenja).

Više u Priopćenju.

Pisane vijesti